يكي يك دونه

يكي يك دونه
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان يكي يك دونه و آدرس ٌwww.yekdone.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گزارش های تازه نشان میدهند که شرکت های Sega , Tecmo و Konami  تولیدات خود را در سال مالی ۲۰۱۰-۲۰۱۱ , به منظور افزایش سود کمتر خواهند کرد.

به نوشته Gamespot , با کاهش فروش ۶٫۹ درصدی بازی های ژاپنی در دسامبر ۲۰۰۸ تا دسامبر ۲۰۰۹ , ناشران ژاپنی برای حفاظت خود از ضررهای اقتصادی , عناوین کمتری در سال بعد تولید خواهند کرد.

طبق گزارش روزنامه  Nikkei ژاپن , Sega , Tecmo koei و Konami , همگی قصد کاهش ارائه بازی های خود در هر دو بازار ژاپن و بین المللی را دارند.

Sega قصد ارائه ۵۶ عنوان جدید را در سال مالی ۲۰۱۰ دارد که ۱۰ عنوان از سال ۲۰۰۹ کمتر است.همچنین این شرکت قصد کاهش بودجه حدود ۱٫۵ بیلیون ین (۱۶٫۹ میلیون دلار) در بخش تحقیق , توسعه و تولید محتوا را دارد که انتظار می رود باعث کاهش فروش حدود ۱۸ درصد یعنی به ۱۰۰ بیلیون ین (۱٫۱ بیلیون دلار) و افزایش سود اجرایی به ۱۱ درصد یعنی ۷ بیلیون ین (۷۸٫۸ میلیون  دلار) شود.

در مقایسه , تولیدات Tecmo Koei نیز ۱۱ عنوان کمتر در سال مالی ۲۰۱۰ خواهد بود.این شرکت امیدوار است با این کار ,  هزینه های زائد ۱۲ درصد کاهش و به ۳٫۵ بیلیون ین (۳۹٫۴ میلیون دلار) برسد.این ناشر سال مالی گذشته سودی در حدود ۷۰۰ میلیون ین (۷٫۹ میلیون دلار) در بخش بازی های خود داشت و قصد افزایش این سود را تا ۴٫۳ بیلیون ین (۴۸٫۴ میلیون دلار) در سال مالی ۲۰۱۰ دارد.

در آخر Nikkei گزارش داد که Konami نیز قصد کاهش عناوین جدید خود تا حدود ۱۰ درصد , به منظور بهبود کیفیت و پیش گیری از عناوین ناموفق را دارد.

منبع: winbeta.net



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:, ] [ 17:34 ] [ Mohammad ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 79523
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1